عکس غمگین عاشقانه دختر


اغلب مردم با غریبه ها بهتر از خودی ها برخورد می کنند

، بهتر است گاهی کمتر خودی شویم.   

دیرگاهیست

دیرگاهیست که تنها شده ام

قصه غربت صحرا شده ام

وسعت درد فقط سهم من است

باز هم قسمت غم ها شده ام

دگر آئینه ز من با خبر است

که اسیر شب یلدا شده ام

من که بی تاب شقایق بودم

همدم سردی یخ ها شده ام

کاش چشمان مرا خاک کنید

تا نبینم که چه تنها شده ام



پیداست هنوز شقایق نشدی 


زندانی زندان دقایق نشدی

 
وقتی که مرا از دل خود میرانی

 
یعنی که تو هیچ وقت عاشق نشدی


همواره تنهاییم

در جمع یاران هم

در یک کویر خشک

در زیر باران هم

ذهن ما

نمونه عکاسی های شگفت انگیز با موضوع رنگ های دلنشین و شاد طبیعت

ذهن ما زندان است

ما در آن زندانی
قفل آن را بشکن
در آنرا بگشای
و برون آی ازین
دخمه زندانی
نگشائی گل من
خویش را حبس در آن خواهی کرد
همدم جهل در آن خواهی شد
همدم دانش و دانایی محدوده خویش
و در این ویرانی
همچنان تنگ نظر می مانی...