با تو دوستند

گنجشک ها با تو دوستند

گربه ها از صدای پایت فرار نمی کنند

سوسک ها

_اگر تو بخواهی _

کنار دمپایی ها دراز می کشند

جانور درونم آرام شده است

تو با کدام زبان حرف می زنی ؟!


حافظ موسوی


نظرات 6 + ارسال نظر
پیشی دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:27 ب.ظ

شب ساعت8یا9بیا هستم مرتا

باشه حتما

پیشی دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:36 ق.ظ

من هر وقت میام تو نیستی ک

والا دیروز دو سه بار اومدم مرتا ببینمت نبودی

پیشی یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:34 ق.ظ

تو گفتی میهن باران نمیرم منم نیومدم

بابا من عصبی بودم یه چیزی گفتم تو چرا باور کردی

پیشی شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:21 ب.ظ

تو کجایی نیستی دیگه یادی از ما نمیکنی

بی معرفتی از خودتونه وگرنه من همیشه تو میهن باران هستم شما نیستی

پیشی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 05:05 ب.ظ

میخوای متوجهت کنم خخخخخخ

نه مرسی خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پیشی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:30 ب.ظ

چه خوب ارایه ی تشبیه به کار بردی باریک باووو

چی شده نکبت خخخخخخخخ متوجه نشدم؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.