خدانگهدار


ماییم که از بادهٔ بی‌جام خوشیم
هر صبح منوریم و هر شام خوشیم


گویند سرانجام ندارید شما
ماییم که بی‌هیچ سرانجام خوشیم



پانویس:

وبلاگم تعطیل شد

نظرات 6 + ارسال نظر
Zahra پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:59 ق.ظ

Khoshal shodam....vebet dasht heyf mishod...

شما لطف داری زیاد سر بزن وبلاگ متعلق به خودتونه

Zahra سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:50 ق.ظ

وبلاگ واقعا زیبا بود چند صفحشو خوندم...
خیلی حیف شد تعطیل کردی کاش ادامه میدادی..

بازم می نویسم حسش دوباره اومده

درسا چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:24 ب.ظ

خخخخخ...حتما سفارشتو میکنمدرس دارم برادرولی معمولا شبا میام....ولی تو هم نیستیا...حواست باشه

منم هم درس دارم هم دغدغه ی سربازی هم بیکاری افتادن به جونم خواهر همین روزاست که تموم شم منتظر یه معجزه هستم

درسا سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:19 ق.ظ

این هادی نمیدونم چیکار میکنه میهنو....اعصاب نذاشته واسه ادم

از هادی مدیر در نمیاد من میگم عزلش کنید منو به قدرت برسونید
همتونو مدیر میکنم خخخخخخخ کجاهایی نیستی کم پیدایی

درسا دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:20 ب.ظ

محمد بیا میهن باران خو...کم میایااااااا

باشه گلوله اومدم خخخخخخخخ لامصب نمی دونم چیشده سایت میهن باز نمیشه

درسا دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:47 ق.ظ

چراااااااااااااااا؟؟؟؟؟

دوست دارم زشت بی ریخت
شوخیدم
ولی حوصله پست گذاشتن نیست دیگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.