دیگه رفتم



تا به کجا باید از ظلمت شب تاسحرگاهان دوید
 تا که شاید روزی مرگ همانند مسافری گمگشته خانه ما را بیابد
چه کسی می داند با کدامین سیب ازمسیر سر راست ابدیت در غروب غمبار نخل ها سقوط کردیم.
من یا تو؟
چه کسی نمی داند
ایستاده ایم به انتظار سفر هایی که نرفته ایم
حرف های ناگفته
با طعم لذت هایی که نچشیدیم
آی تو که نوشته هایم را می خوانی
پشت این باغستان
جاده ای ست از حجم سفر لبریز
چمدانی که تو را میخواند
با من همراه شو
انتهای این عذاب هرچه باشد
هر کجا باشد
ما دوباره آغاز می کنیم
نقطه سر خط

(محمد.طاها)


پانویس:
حالم خوب ولی تو باور نکن

 
 

نظرات 5 + ارسال نظر
نازی شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:41 ب.ظ http://yooni.blogfa.com

ای شغال پیر نظر نمیدم تا چیشت دربیاد. با این سربازی رفتنت .
منتظرم زود بیا کلی میخوام حرف بارت کنم شغال ببعی

امروز اومدم مرخصی فردا میام دوباره جمعه میرم
گند زدم تو رژه منو نگه داشتن
راستی امشب و فردا شب هستم
خواستی بیا میهن باران لامصب چتش وا نمیشه

نازی جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:49 ب.ظ

موفق باشی . امیدوارم همیشه خوشحال وسر حال باشی

چشم نازی ارشد زاده
توام اینجا تا میتونی نظر بده نظرات ثبت شد بعدان آدم میاد میبینه کیف میکنه

درسا یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:58 ب.ظ

ماشال اسمت تو میهن عوض شده؟!چلااااااااا؟؟ماشاالله خان بهتر بود ک!!خخخخخ....خیالت تخت!!هستم درخدمتتون کجا برم!!!

عزیز مایی بازم سر بزن
همیشه اینجا میام سر میزنم

درسا سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:55 ب.ظ

چشم رفیق حتما...بازم دم شما گرم

قربان شما منتظرتما نری که بریا

درسا دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:14 ق.ظ

فدات بازم سر بزن میام نظراتو تایید میکنم تو این بیست روز فقط پست نمیذارم
همیشه برای دیدن دوستای قدیمی میام اینجا سر میزنم تونستی بیا سر بزن بیشتر وقتا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.