بیاموز به تنهایی


آموزگار نیستم 
تا عشق را به تو بیاموزم
ماهیان نیازی به آموزگار ندارند
تا شنا کنند
پرندگان نیز آموزگاری نمی خواهند
تا به پرواز در آیند
شنا کن به تنهایی
پرواز کن به تنهایی
عشق را دفتری نیست
بزرگترین عاشقان دنیا
خواندن نمی دانستند
 نزار قبانی 
نظرات 7 + ارسال نظر
گلی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:54 ب.ظ http://stareh29.blogfa.com/

سلام ممنون که به وبلاگ من سرزدید اومیدوارم لذت برده باشید.

حتما

Zahra سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:43 ق.ظ http://manokhatereham.mihanblog.com

بسیارررررررر زیبا عاااااالی بووووود.
هم این هم پست بالایی...

فدات بازم سر بزن

درسا جمعه 10 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:46 ب.ظ

خخخخخخخخ...اوکیمن تسلیم شدم!!!!!!!!
تو از همه ی عیدا فقط عیدی گرفتنشو بلدی اقاخب بگو ببینم....چقدر فامیلاتو تیغ زدی؟؟؟؟اصلا عیدی گرفتی یا قمپوز الکی در میکنی فقط؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من و قمپوز عایا؟
خجالت نمیکشی به یه انسان پاک دامن انگ بی عفتی میزنی
بزنم نصف شی
عید دو شرایط داره واسه پذیرش تعطیل باشه
پول مول داشته باشه

درسا جمعه 10 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:20 ق.ظ

خخخخخخ عید غدیر ک بود...عید قربان ک هست نابغه!!!!!یکم اون دوگوله هاتو بکار بنداز

صد بار گفتم به جز عید نوروز من عیدی نمیشناسم الکی فرافکنی نکن خخخخخخخخخخخخخ

درسا پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:10 ب.ظ

خخخخخخخ...همون پس!!!!!مشکل از جای دیگس اخی...خوب میشی ب حق این روزای عزیز

آخه این روزا کجاش عزیزه با این همه شهیدی که تو مکه دادیم خخخخخ باز زر زدی

درسا پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:58 ب.ظ

ممنونم....معلم اجتماعی دوران راهنماییت کی بوده؟؟؟؟؟یعنی خاک توسسسرش.....نمیزاری درست حرف بزنم ک

خخخخخخخخ زشته زبونتو بده تو خخخخخخخخ
معلم اجتماعیممم خیلی غیر اجتماعی بود خخخخخخخ
نتونست خوب تربیتمون کنه

درسا پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:19 ب.ظ

محمدجان وبلاگت خیلی عالیه...حس خوبی به ادم میده موفق باشی دوست من

حتما درسای زشت بازم سر بزن خخخخخخخخخ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.